Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی گل مورد علاقه اش را انتخاب کرد

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی که بیش از 600 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده، گل مورد علاقه اش را انتخاب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا گلی که سال 2009 با ضربه سر در فینال لیگ قهرمانان به منچستریونایتد زد را به عنوان بهترین محبوب ترین گل خود در میان بیش از 600 گل انتخاب کرد.

بهترین بازیکن جهان در سال 2019 توضیح داد که چطور تلاشش روی فان درسار در ورزشگاه المپیكو به بارسلونا كمك كرد تا تیمش بتواند سه گانه را ببرد (لالیگا، كوپا دل ری و لیگ قهرمانان.)

این مهاجم 32 ساله می گوید: گل های مورد علاقه من بيش از جذاب بودن شان، مهم هستند. گل من در فینال لیگ قهرمانان اروپا بهترین گلم بود که به ما کمک کرد تا با گواردیولا سه گانه را بدست آوریم، که قبلاً هرگز انجام نداده بودیم. این گل یک بازی تماشایی را به ثبت رساند.

مصدومیت های متوالی و همسترینگ باعث شده حضور مسی در لالیگا در این فصل محدود کمتر باشد و او فقط سه بازی از 9 بازی لیگ را برای بارسلونا بازی کرده اما با آمدن او، بارسا به پیروزی برگشته و او در پیروزی های پیاپی مقابل سویا و ایبار گلزنی کرده است.

مسی همچنین در پیروزی 2-1 مقابل اسلوایا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا این تیم را به گل رساند تا در سه بازی سه گل به ثمر برساند و او از دانش خود درباره اینکه چه موقع در بازی بارسلونا درگیر خواهد شد نیز چنین می گوید: "این طور نیست که من در مقابل گل زندگی می کنم. من دوست دارم از پشت سر بیایم، با توپ در تماس باشم و خلاق باشم اما همچنین می توانم وارد میدان شوم و گل بزنم. من یاد گرفته ام که خودم را در داخل بازی تنظیم کنم و آن لحظه را بیابم. لحظاتی وجود دارد که من مجبور نیستم وارد بازی شوم یا نیازی به شرکت کردن ندارم و منتظر لحظه ورود هستم که فکر می کنم مناسب تر است.

مسی افزود: من بزرگ شده ام و یاد گرفته ام که بازی ها را بهتر بخوانم، می دانم چه زمان و کجا موثر و تعیین کننده است و کم کم آن را با گذشت زمان به دست آوردم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала