Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حرکت غیرمترقبه کاپتیان آرسنال غوغا برپا کرد + ویدیو

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر گرانیت ژاکا
گرانیت ژاکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرانیت ژاکا که این فصل کاپیتان آرسنال شده هنگام تعویض شدن توسط هواداران هو شد و ضمن فحاشی خطاب به هواداران پیراهنش را به زمین کوبید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از تایمز، توهین گرانیت ژاکا به هواداران خودی پس از بازی با کریستال پالاس با انتقادات زیادی از این بازیکن همراه شده است و احتمالا بازوبند کاپیتانی نیز او پس گرفته می‌شود. در حالی که آرسنال با دو گل از حریف خود کریستال پالاس پیش بود، بازی را با تساوی دو بر دو به پایان برد با این حال اتفاق اصلی درگیری گرانیت ژاکا با هواداران خودی بود که باعث شد کاپیتان سوئیسی تیم آرسنال به هواداران خودی توهین کند.

ژاکا در دقیقه 61 زمانی که بازی با تساوی دو بر دو در جریان بود از زمین بازی تعویض شد که در این هنگام هواداران آرسنال به تشویق تصمیم امری پرداختند و از تعویض این بازیکن که نمایش ضعیفی تا آن دقیقه داشت ابراز خوشحالی کردند که ژاکا نیز به خوشحالی هواداران خودی واکنش نشان داد و عصبانیت خود را به هواداران خودی نشان داد. اوهمچنین بعد از تعویض پیراهن آرسنال را از تن درآورد و به کنار نیمکت پرتاب کرد. این اتفاق باعث انتقاد شدید از بازیکنی شده است که در ابتدای فصل با نظر اونای امری بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست.

اونا امر، سرمربی توپ‌چی‌های لندن در نشست خبر اعلام کرد به زودی در این مورد تصمیم خواهد گرفت و ممکن است بازوبند کاپیتانی از او گرفته شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала