Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر یک قدم به «راکیتیچ» نزدیک‌تر شد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر راکیتیج
راکیتیج - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترمیلان مذاکراتش با باشگاه بارسلونا را آغاز کرده و قرار است در ماه جنوری ایوان راکیتیج را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ بازیکن کرواسی بارسلونا، به خداحافظی از این تیم نزدیک‌تر شده است. این بازیکن در فصل جاری برای والورده مهره‌ای ضروری نبوده است و بیشتر نقش بازیکن تعویضی را داشته است. به همین دلیل مدتی است صحبت از جدایی او در ماه ژانویه به میان آمده است. در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شده و رسانه های اسپانایی مدعی شدند اینترمیلان مدیرانش را برای مذاکره بارسلونا به اسپانیا فرستارده است.

ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تصمیم جدید بارسا در مورد راکیتیج

از سوی هم این دو باشگاه از روابط خوبی نیز برخوردار هستند و این می‌تواند زمینه را برای این انتقال این بازیکن فراهم سازد. این طور به نظر می‌رسد که دوران راکیتیچ در بارسا به پایان رسیده است. مخصوصا که در سال 2018 هم باشگاه درصدد بود او را به پاری‌سن‌جرمن بفروشد و البته خود او دوست داشت بماند. باشگاه حالا به او اطلاع داده قرار نیست قراردادش را تمدید کند و این یعنی فشار برای فروختن او بیشتر شده است. با این تفاوت که به خاطر بازی نکردن این بار خود بازیکن هم راضی به رفتن است.

بارسا مبلغ 35 میلیون یورو را برای او در نظر گرفته، اما با بازی نکردنش در بازی‌های اخیر احتمالا این رقم مقداری نزول خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала