Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: برای ماندن در صدر به هوش نیاز دارید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو در گفت‌وگویی با فرانس فوتبال در مورد موفقیت‌های زندگی‌اش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عکس کریستیانو رونالدو در پوش و صفحه نخست این هفته مجله فرانسس فوتبال چاپ شده است. این مجله مربوط سازمان فرانس فوتبال است، سازمانی که جوایز معتبر فوتبال را برای برای بهترین بازیکنان اهدأ می‌کند.

Juventus' Cristiano Ronaldo smiles during a friendly soccer match between the Juventus A and B teams, in Villar Perosa, near Turin, Italy, Sunday, Aug.12, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اظهارات رونالدو در مورد توپ طلا

رونالدو در گفت‌وگو با این مجله در مورد این که چکونه تا حالا محور توجه است و چه زمانی از فوتبال خدا حافظی می‌کند صحبت کرد.

رونالدو گفت:« برای این که همیشه در صدر باشید و محور توجه قرار داشته باشید باید با هوش باشید. این هوش شماست که در بهبود موقف تان شما را کمک می‌کند.»
رونالدو در مورد خدا حافظی‌اش از دنیای فوتبال گفت:« وقتی کارم را تمام کنم، کفش‌هایم را آویزان خواهم کرد، از همه چیز جدا خواهم شد و از فوتبال خدا حافظی خواهم کرد. در حال حاضر نمی‌خواهم در این مورد صحبتی داشته باشم.»

قبل از این و در جریان گفت‌وگوی رونالدو با فرانس فوتبال، خبرهایی از ایتالیا مبنی بر اینکه انتظار می رود او بتواند به ششمین توپ طلا دست یابد نیزمنتشر شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала