Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: با دیدن مسی به بردن همه جام‌ها امیدوار شدم

© REUTERS / Fabian BimmerBayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015
Bayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا در گفت‌وگویی در مورد نخستین ملاقاتش با مسی صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و فعلی منچسترسیتی در موفقیت‌های لیونل مسی نقش به سزایی داشت و او را به جهانیان به معرفی گرفت.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی گل مورد علاقه اش را انتخاب کرد

این مربی در گفت‌گو با رادیو کاتالونیا در مورد نخستین ملاقاتش با مسی صحبت کرد و مدعی شد که با دیدن مسی امیدوار به بردن همه جام ها شده بود.

پپ در این مورد گفت:« شنیده بودم که در لاماسیا پسری است که در فوتبال بازی کردن بی نظیر است و فوق‌العاده بازی می‌کند. او پسر آرام و کم صحبت بود اما با توپ عالی و بی نقص بود. عملکردش را که دیدم به بردن همه جام‌ها امیدوار شدم.»

گواردیولا با مسی در بارسلونا 14 جام در 4 سال مربیگری‌اش به دست آورد به موفق‌ترین سرمربی تاریخ این باشگاه تبدیل شد و به صورت واقعی به همه جام‌های ممکن دست‌یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала