Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته باید قهرمان سری‌آ شود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلوارو رکوبا، ستاره اسبق اینترمیلان معتقد است که در صورت قهرمان نشدن اینتر در سری‌آ، کونته با اسپالتی تفاوتی نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان این فصل را با کونته توفانی آغاز کرد و قبل از دیدار با یوونتوس با امیتازات کامل صدر نشین سری‌آ بود اما پس از شکست برابر یوونتوس صدر جدول را از دست داد. این هفته و در پی تساوی یوونتوس برابر لچه با نتیجه 1-1، اینترمیلان این فرصت را داشت تا با پیروزی برابر پارما به صدر جدول باز گردد اما اینتر برابر این تیم با نتیجه 2-2 متوقف شد و این فرصت از دست رفت.

راکیتیج - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اینتر یک قدم به «راکیتیچ» نزدیک‌تر شد

الوارو رکوبا، از ستاره‌های پیشین اینتر معتقد است که کونته اگر می‌خواهد خودش را ثابت کند باید در سری‌آ قهرمان شود.

رکوبا گفت:« در حال حاضر ترکیب اینتر با یوونتوس تفاوت زیادی دارد. ترکیب فعلی اینتر به دلیل رقابت در دو تورنمنت خسته خواهد شد. یوونتوس دارای ترکیبی با گستردگی زیاد است و همین موضوع می‌تواند در طول ۳۸ هفته تاثیر زیادی روی روند هر تیمی بگذارد. برای مثال چند روز پیش الکسیس سانچز دچار مصدومیت شد و اینتر اسپوزیتو و پولیتانو را جایگزین او کرد اما قطعاً مشخص است که این دو نفر کیفیت سانچز را نخواهند داشت. با همه اینها اگر کونته نتواند با اینتر به قهرمانی سری آ برسد، از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با لوچیانو اسپالتی نداشته است.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала