Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک میلیون یورو هزینه هر بازی نیمار برای پی‌اس‌جی

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار با غیبت‌های بی‌شمارش در ترکیب پاری‌سن‌جرمن، ضرر مالی هنگفتی را به تیم پایتخت فرانسه تحمیل کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «اسپورت»، نیمار غایب بزرگ پیروزی 4 – 0  تیمش در بازی لوکلاسیک برابر مارسی بود، اما این اتفاق عجیبی به شمار نمی‌رفت. در واقع هواداران این تیم به ندیدن او در ترکیب تیم شان عادت کرده اند.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آلوز: نیمار مسئولیت‌هایش را درک نمی‌کند

با توجه به شمار بازی‌هایی که ستاره برازیلی برای این تیم پاریسی انجام نداده است، هر بازی او برای پی‌اس‌جی به نسبت مدتی که از قراردادش گذشته، بیش از یک میلیون یورو هزینه داشته است. همچنین هر گلی که او تاکنون زده است برای ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نزدیک به 1.5 میلیون یورو هزینه داشته است. ناصرالخلیفی نه تنها برای خرید نیمار 222 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرد، بلکه به این بازیکن برازیلی ماهانه 3.1 میلیون یورو حقوق می‌دهد و تاکنون 26 ماه به او دستمزد داده است که مجموعاً رقمی بالغ بر 80 میلیون یورو می‌شود. به این ترتیب مجموع هزینه‌ای که پاری‌سن‌جرمن برای داشتن نیمار تا این مقطع از قراردادش متحمل شده است، از 300 میلیون یورو فراتر می‌رود و این در حالی است که ورود این بازیکن برزیلی به پارک‌دوپرنس تغییر محسوسی در نوع افتخارات پاریسی‌ها به وجود نیاورد و آنها بعد از دو سال از زمان خرید نیمار همچنان در حسرت لیگ قهرمانان اروپا هستند.

از این 64 بازی او 52 مسابقه را به خاطر مصدومیت، هشت بازی را به خاطر محرومیت و چهار جلسه را به خاطر بلاتکلیفی در نهایی شدن بازگشتش به بارسلونا در ابتدای فصل از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала