Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست عجیب گرت بیل از رئال مادرید

گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل، ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید از این باشگاه خواسته که به دلیل انتقادهای که پیش از او شده بود، اطلاعات مصدومیتش را پخش نکنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، گرت بیل که دو بازی اخیر تیم باشگاهی خود در لالیگا و لیگ قهرمان را به علت مصدومیت در وقفه بازی‌های ملی از دست داده است.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل: در مادرید خوشحال هستم

باشگاه اما تاکنون جزییاتی در پیوند به روند بهبودی و مصدومیت او منتشر نکرده است. این ستاره ولزی کهکشانی‌ها که این فصل علیرغم تمام شایعات در مورد جدایی از رئال مادرید، عملکرد موثری برای تیمش داشته و از قوانین ویژه فوتبال اسپانیا در پیوند به حفاظت از اطلاعات شخصی برای عدم نشر جزییات مصدومیت خود بهره گرفته است. این ستاره ولزی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دروازه‌های خروجی رئال مادرید نزدیک شده بود و حاشیه‌های بسیاری با زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی این تیم داشت. سرانجام این انتقال انجام نشد و حضورش در رئال مادرید را ادامه داد. این بازیکن در این فصل در برخی از بازی‌ها برای مادرید به میدان رفت و بازی درخشانی نیز به نمایش گذاشت اما بیل امروز به جای سفر به لگانس راهی لندن شد که همه از این سفر بیل متعجب شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала