Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسر جدید برای مدیران بارسلونا؛ ستاره بدون جانشین

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی
ساموئل اومتیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساموئل اومتیتی بیش از یک سال است که نتوانسته در دو بازی متوالی در ترکیب بارسلونا به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، ساموئل اومتیتی، ستاره فرانسوی در تابستان سال 2016 و بعد از قهرمانی با تیم ملی کشور در رقابت‌های یورو از لیون به بارسلونا پیوست. این مدافع تنومند فرانسوی در دوسال نخست حضورش در آبی‌اناری‌ها نمایش خوبی داشت و در 50بازی لالیگا برای بارسلونا به میدان رفت. هواداران به او لقب پویول جدید دادند و اما در پایان فصل 2017 – 2018 بود دچار مصدومیت شد و نتوانست به میدان برود.

اومتیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اومتیتی باز هم مصدوم شد

مصدومیت او جدی گفتی می‌شود. این ستاره فرانسوی در سن 17سالگی نیز با چنین مشکلی روبرو شده بود. اومتیتی به دلیل در پیش بودن جام جهانی 2018 حاضر به جراحی نشد و پس از قهرمانی این رقابت‌ها مشکلات زانوی او شدت پیدا کرد. کار به جایی رسید که او نیم فصل اول فصل گذشته را از دست داد و مجبور شد برای درمان به قطر برود. اومتیتی پس از بهبودی در جنوری گذشته به میادین برگشت ولی خیلی زود دوباره مصدوم شد. در واقع او از 26 سپتامبر سال گذشته نتوانسته حتا دو بازی متوالی برای بارسا انجام بدهد. فصل قبل او در همه رقابت ها ۱۵ بار برای بارسا به میدان رفت و فصل جاری نیز پس از هفته ها مصدومیت برابر ایبار در ترکیب بلوگرانا قرار گرفت و پس از بازی بار دیگر مصدوم شد.

او از زمان پیوستنش به بارسلونا 190 بازی رسمی برای این تیم انجام داده 56  تای آنها را از دست داده است. مصدومیت‌های متوالی زانو باعث شده تا مدیران بارسا به فکر فروش یا انتقال قرضی اومتیتی به تیمی دیگر باشند. دیر یا زود چنین تصمیمی گرفته خواهد شد که قطعا خبری بد برای مدافعی خواهد بود که امیدهای زیادی به ماندگاری و دوام او در قلب خط دفاعی بارسا می رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала