Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: پیراهن رونالدو بر تنم سنگینی می‌کند

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد، ستاره بلجیمی رئال مادرید به این باور است که پوشیدن پیراهن کریستیانو رونالدو در این تیم مسوولیت سنگینی را روی دوشش قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، ادن هازارد ستاره بلجیمی درتابستان سال روان با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست. این تساره بلجیمی پس از پیوستن به جمع کهشکانی‌ها بسیار زود پیراهن شماره 7 را پوشید، لباسی که پیش از این بر تن بازیکنان بزرگی نظیر رائول و کریستیانو رونالدو بود. او هنوز موفق نشده که درخشش خود را با لباس چلسی در رئال مادرید نیز تکرار کند. از شروع فصل تاکنون تنها یک گول برای تیمش به ثمر رسانده است.

فرانک لمپارد Футбол. Тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لمپارد: همه یک «هازارد» در تیم خود می‌‌خواهند

وی درباره پوشیدن شماره 7 رونالدو گفت: «پوشیدن این شماره بعد کریستیانو رونالدو کار آسانی نیست. این پیراهن تاریخ بزرگی را با خود دارد. تمام تلاش خودم را می کنم. ما باید در این فصل قهرمان اروپا شویم. من اینجا هستم تا به این امر برسم و این جام برای همه ما اهمیت زیادی دارد. او یک بازیکن تاریخی برای رئال مادرید بوده است.» شاگردان زیدان آغاز پر نوسانی در این فصل داشته است اما این بازیکن به این باور است که رئال مادرید روند خوب خود را پیدا خواهد کرد. او در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت: «ما می خواهیم همه چیز خود را برای موفقیت ارائه دهیم.  من می دانم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است. من برای پیروز شدن به اینجا آمده ام و این چیزی است که سایر بازیکنان نیز به آن فکر می کنند. من در بهترین باشگاه جهان حضور دارم و امیدوارم که بتوانم تمام تلاش خود را برای این تیم انجام دهم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала