Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و اهدای هدیه به دختران ملی پوش پرتگال  + ویدیو

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس
کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو علاوه بر انتشار پیامی دلگرم کننده برای تیم ملی زیر17 سال زنان پرتگال یک جفت کفش نیز به هر یک از آنها هدیه داد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی باشگاه یوونتوس با ارسال هدایایی برای تیم ملی زیر 17سال زنان پرتگال و پیامی دلگرم‌کننده خطاب به بازیکنان این تیم سعی کرد پشتیبانی خود را از آنها نشان دهد. تیم ملی زیر ۱۷ سال زنان پرتگال قصد دارد برای صعود به رقابت های یورو 2020 تلاش کند. ریستیانو برای هر یک از بازیکنان این تیم یک جفت کفش مدل مرکوریال دریم کمپانی نایک فرستاده و در آستانه سه دیدار مهم آنها در ماه نوامبر پیامی روحیه‌بخش در اختیارشان قرار داده است.

رونالدو در پیام خود نوشت: «این کفش‌های سرعتی رویایی نایکی را به این امید برای شما می‌فرستم که به شما برای رسیدن به رویاهای‌یتان کمک کنند. وقتی من بچه بودم یک رویای ساده اما دیوانه وار داشتم. نه این از آن دست رویاهایی که موقع خواب دارید، نیست. از آن رویاهایی است که آنقدر می خواهیدش که شب ها شما را بیدار نگه می دارد. می خواستم بهترین فوتبالیست دنیا شوم. زندگی خودم را وقف رویایم کردم. خوشحالم که به این مرحله رسیدید. تمرکز کنید و منتظر پیروزی بعدی باشید. موفق باشید و از این کفش ها لذت ببرید. کریستیانو رونالدو.»

این تیم دو هفته بعد باید برابر اوکراین، گرجستان، آلبانی قرار بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала