Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: کاستا به خاطر موفقیت موراتا خوشحال است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیمئونه
سیمئونه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید می‌گوید که یک رقابت سالم میان دیگو‌کاستا و آلوارو موراتا، دو مهاجم این تیم، وجود داردو

 به گزارش اسپوتنیک، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در بازی مقابل اتلتیکو بیلبائو از آلوارو موراتا به‌جای دیگو کاستا در خط حمله خود استفاده کرد. موراتا نیز اعتماد سیمئونه را بی پاسخ نگذاشت و در بازی مقابل بیلبائو زننده یکی از گل‌های تیمش بود. اتلتیکو مادرید امشب در یک دیدار بسیار مهم به مصاف آلاوس خواهد رفت.

اتلتیکومادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هفته دهم لالیگا ؛ صعود موقت مردان سیمئونه به رده دوم

دیگو سیمئونه ، سرمربی اتلتیکو مادرید، پیش از بازی حساس امشب تیمش درباره رقابت سالم بین دو مهاجم اسپانیایی خود یعنی آلوارو موراتا و دیگو کاستا صحبت کرد. او در این باره گفت: «دیگو کاستا از گول‌نی و موفقیت‌های آلوارو موراتا خوشحال می‌شود. این دو نفر با یکدیگر دوست هستند و تمام تلاش خود را برای پیروزی اتلتیکو مادرید که مهمترین هدف ما نیز به حساب می‌آید، انجام می دهد.» سیمئونه  در مورد عملکرد آلوارو موراتا نیز گفت: «او در بازی برابر بیلبائو نقش آزاد‌تری را ایفا کرد اما ما فردا باید به مصاف آلاوس برویم که در بازی های خانگی بسیار خطرناک ظاهر می شود. آنها تیم قدرتمندی هستند و ما در این بازی به درخشش آلوارو موراتا نیاز مبرمی داریم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала