Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت مسی به تیم ملی آرجنتین

© REUTERS / Matthew ChildsSoccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match
Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی در دوبازی دوستانه برابر اروگوئه و برازیل تیم ملی کشورش را همراهی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرجنتین در بازی رده بندی کوپا آمریکا برابر شیلی با گری مدل درگیر شد و با کارت سرخ از زمین بازی اخراج شد. مسی پس از این بازی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول)را عامل فساد خواند و مدعی شد که این کنفدراسیون در رسیدن برازیل به فینال کوپا آمریکا دستکاری کرده است.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی: از تعویض شدن در جریان بازی متنفرم

در پی این انتقاد ها از سوی مسی این کنفدراسیون او را به مدت سه ماه از همراهی تیم ملی کشورش محروم ساخت و جریمه نقدی نیز براین بازیکن وضع کرد.

مسی قرار است پس از گذراندن سه ماه محرومیت به تاریخ 15 و 19 نوامبر به دو بازی دوستانه آرجنتین برابر اروگوئه و برازیل در خاک عربستان به تیم ملی کشور بازگردد.

مسی به شدت از تیم تازه شکل گرفته تحت نظر اسکالونی حمایت می‌کند و از رشد این تیم راضی به نظر می‌رسد.

این بازیکن دوست دارد تا با تیم ملی کشورش در دور بعدی کوپا آمریکا که به میزبانی کشور کلمبیا و آرجنتین برگزار خواهد شد، قهرمان شده و با افتخار از تیم ملی خدا حافظی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала