Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلغاریا باید از مرحله انتخابی یورو 2020 اخراج می شد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر UEFA Euro 2020
UEFA Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پبارا پاور، معتقد است که به دلیل ناتوانی مدیران تیم ملی بلغار در جلوگیر از توهین‌های نژاد پرستانه، این تیم باید از مرحله انتخابی یورو 2020 اخراج می شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی بلغاریا به دلیل توهین نژاد پرستانه به بازیکنان تیم ملی انگلستان از سوی یوفا جریمه سنگین شد و دو بازی بعدی این تیم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

نه به نژاد پرستی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
محرومیت دو جلسه‌ای تماشاچیان تیم ملی بلغاریا به دلیل توهین نژاد پرستانه

پیارا پاور مدیر اجرای بازی‌های جوانمردانه معتقد است که با توجه به داشتن سابقه توهین نژاد پرستی در بلغاریا باید این تیم از مرحله انتخابی یورو اخراج می‌شد.

پیارا در این مورد گفت:« به دست آوردن عدالت برای اعمال نژادپرستانه به هیچ وجه آسان نیست، واضح است که فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما با یوفا در تماس خواهیم بود تا گزینه ها را مورد بررسی قرار دهیم و حفظ کنیم که بلغاریا و دیگران در همان شرایط اساساً از نحوه برخورد با نژادپرستی دوباره ارزیابی شوند. اولویت ما بازیکنان، تیم پشتیبانی و هواداران ما باقی مانده و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها دیگر مجبور نیستند دوباره چنین شرایطی را تحمل کنند. ما صمیمانه امیدواریم که صحنه های ننگین در صوفیه هرگز تکرار نشود. با توجه با سابقه بلغاریا در نژاد پرستی باید این تیم از یورو حذف می‌شد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала