Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تایج کامل تیم ملی باولینگ در مسابقات قهرمانی آسیا

© Photo by: Suroshتیم ملی باولینگ
تیم ملی باولینگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی باولینگ افغانستان برای اولین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافت.

به گزارش اسپوتنیک، ملی پوشان باولینگ افغانستان اولین تجربه‌ شانرا با کسب نتایج مختلف در مراحل گوناگون در مسابقات قهرمانی آسیا تجربه کردند.
در این مسابقات ملی‌پوشان افغانستان متشکل از سه بازیکن پسر و دو بازیکن دختر، یک مربی و رییس تیم حضور یافتند که ابتدا در بخش انفرادی بانوان، زحل بیات از 6 گیم متوالی 1056 امتیاز و فضیله حورزاد 1036 امتیاز کسب کردند اما در بخش انفرادی مردان، عبدالله نوری با پشت‌سر گذاشتن ورزشکاران هند، کوریا، ازبیکستان، ایران، اردن، قزاقستان، مصر، عراق، قطر، ماکائو و پاکستان را از 6 گیم متوالی 1210 اسکور کسب کرد، عبدالناصر صدیقی و فهیم قادری هم به ترتیب 1117 و 1108 امتیاز گرفتند و به مدال نرسیدند.
یک روز بعد مسابقات بخش دو نفره کلید خورد که در این بخش، دو ملی پوش بانو مجموعا 2119 و سه ملی پوش آقا مجموعا 3484 امتیاز گرفتند و بازهم دست شان از مدال دور ماند.
در بخش سه نفره سه ورزشکار برتر باولینگ مردان کشور 3494 امتیاز گرفتند به مدال نرسیدند و همچون آنان، دو ملی پوش بانو هم (بدون احتساب لمتیاز بازیکن Pacer) نتوانستند امتیاز لازم برای کسب مدال را به دست آورند.
در بخش 5 نفره که آخرین مرحله محسوب می‌شد، زحل بیات و فضیله حورزاد (بدون احتساب امتیازات بازیکنان Pacer) توانستند 1860 امتیاز بدست آورند و همچنان عبدالله نوری، عبدالناصر صدیقی و فهیم قادری سه ملی پوش مردان کشور (بدون احتساب امتیاز بازیکنان Pacer) مجموعا 3510 امتیاز کسب کردند.
گفتنی است بازیکنان افغانستان با آنکه در اولین حضور شان درخشش خوبی برابر حریفان داشتند اما در هیچ مرحله تا نیمه نهایی نرسیدند و از کسب مدال بازماندند.
25مین دور رقابت‌های باولینگ قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی شهر السالمیه کویت برای ده روز (از 18 اکتوبر تا 29 ماه جاری) برگزار شد و دیشب رسما با انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید که ملی پوشان افغانستان ضمن اولین تجربه شان در آن، پیش از این برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی هانگ کانگ نیز حضور یافته بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала