Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی از رونالدو عبور کرد

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا با دو گل دیشبش برابر وایادولید، از رکورد رونالدو عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسلونا دیشب در دیدار تیمش برابر رئال وایادولید که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و با حساب 5-1 به سود کاتالان ها خاتمه یافت، دو گل در دقایق 34 و 75 به ثمر رساند تا ضمن 4 گله شدن در فصل جاری لالیگا، شمار گل های دوران حرفه ای اش در رده باشگاهی را به عدد 608 رساند تا از کریستیانو رونالدو عبور کند.

کریستیانو ابر ستاره پرتگالی یوونتوس پیش از این و طی 813 بازی توانسته بود در رده باشگاهی اش 606 گل به ثمر برساند اما مسی دیشب با زدن دو گل، شمار گل هایش از تعداد 695 بازی را به عدد 608 رساند و از حریف همیشگی اش پیشی گرفت.

البته مسی دیشب از 68 تچ به توپ، 14 دوئل، 6 شوت، 7 توپ گیری موفق، 4 بار ایجاد شانس، 2 گل زد و دو پاس گل (برای ویدال و سوارز) داد.

مسی با زدن 101 گل از 311 گلِ بارسا در زمان حضور والورده، 32.3 درصد گلزنی کرده که این تعداد اهمیت او را برای این باشگاه نشان می دهد. مسی اولین دیدار خود مقابل رئال مادرید در رقابت های سوپر جام کامپو نو را با یک شکست 3-1 تجربه کرد اما در آخرین بازی پیروزی 5-1 را جشن گرفت که نشان می دهد او در هر بازی 0.9 گل متوسط داشته است ( 112 بازی، 101 گل).

لیونل مسی هم اکنون در فصل جدید رقابت های لالیگای اسپانیا تا کنون 360 دقیقه بازی کرده و طی آن 4 پاس گل داشته و 4 گل به ثمر رسانده و در مکان هشتم بهترین گلزنان فصل 2019/20 ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала