Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی EFL Cup مشخص شد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زمان قرعه کشی و بازی های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جا اتحادیه باشگاه های انگلستان اعلام گردید.

به گزارش اسپوتنیک، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلستان موسوم به Carabao Cup قرار است در رادیو ملی انگلستان برگزار شود و قرعه کشی دور پنجم پنجشنبه 31 اکتوبر به صورت زنده در برنامه صبحگاه "زی بالس" رادیو بی بی سی از ساعت 8.45 صبح آغاز خواهد شد.

دیوید جیمز دروازه بان سابق لیورپول و من سیتی برای کمک به "زی بالس" در انجام این قرعه کشی کمک خواهند نمود. جیمز در برنامه محبوب بی بی سی به شدت مورد توجه است و باور دارد که نمی تواند برای این برنامه صبر نماید.

جیمز اظهار داشت: "من خاطرات بسیار خوبی از کاراباو کپ دارم و افتخار می کنم که بخشی از تاریخ این رقابت ها هستم. هر سال همیشه تماشای مسابقه مهیج است، بنابراین من مشتاقانه منتظر می مانم ببینم که باشگاه های قدیمی من چگونه می روند."

منچسترسیتی یکی از 5 تیمی است که بعد از شکست سنگین سوتهمپتون در سه شنبه شب، در 8 بازی آخر رقابت ها، جایگاه خود را تأیید کرده است.

در جاهای دیگر، پیروزی هایی نیز برای لستر سیتی، اورتون، آکسفورد یونایتد و کلشستر یونایتد حاصل شد که تیمی از لیگ دو در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها برای اولین بار از سال 1974 به دور بعد رسید.

منچستریونایتد روز چهارشنبه در حالی که با چلسی در استمفورد بریج مصاف می دهد، لیورپول، آرسنال و استون ویلا در فهرست بازی های میزبان خوش ذوق وولوز قرار دارند.

گفتنی است که دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی از 16 دسامبر آغاز می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала