Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول و بارسلونا به‌دنبال شکار فران تورس از والنسیا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر والنسیا
والنسیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش ها، لیورپول و بارسلونا از جمله باشگاه هایی هستند که به‌دنبال به‌خدمت گرفتن فران تورس وینگر با ارزش والنسیا هستند.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن 19 ساله که به عنوان یکی از درخشان ترین بازیکنان آینده اسپانیا شناخته می شود، قرارداد جدیدی را با لوس چه در اپریل 2018 امضا کرده‌است که تا سال 2021 اعتبار خواهد داشت.

تورس اولین بازی خود را در تیم اول در نوامبر سال 2017 انجام داد و از آن زمان 64 بازی برای تیم اصلی این باشگاه انجام داده است، و به طور مرتب تحت هدایت مارسلینو گارسیا تورال و سپس آلبرت سلادز در ترکیب اصلی قرار می گرفت.

این وینگر امسال در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال اروپا در ارمنستان به میدان رفت و هر دو گل را در پیروزی 2-0 نهایی مقابل پرتگال به ثمر رساند.

اکنون ، گزارش اسپورت بیلد مبنی بر اینکه این وینگر توسط بوروسیا دورتموند به عنوان جایگزینی بلند مدت برای جیدون سانچو شناخته شده است که در نهایت طبق این گزارش به فروش می رسد اما آنها با لیورپول و هم از بارسلونا در رقابت خواهند بود.

این بازیکن نوجوان اکنون قرار است تابستان آینده 12 ماه پایانی قرارداد خود را سپری کند و می تواند با کاهش قیمت در دسترس باشد، به این معنی که باشگاه های مذکور اکنون در حال آمادگی برای ارائه پیشنهاد هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала