Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار حیرت‌آور کاپیتان رئال مادرید؛ راموس به رکورد گلزنی مسی در لالیگا رسید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس
سرخیو راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس کاپیتان باتجربه رئال مادرید در بازی شب گذشته برابر لگانس با گل‌زنی از روی نقطه پنالتی توانست به رکورد حیرت‌انگیز گل‌زنی لیونل مسی  در لالیگا برسد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس دو بازیکن در تاریخ لالیگا است که توانسته در شانزده فصل متوالی این رقابت‌ها به گل برسد. فرد نخست که موفق به ثبت این رکورد شده، لیونل مسی است که با پیراهن بارسلونا به این افتخار دست یافته است.

Soccer. Champions League. A match of CSKA - Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال 5 – لگانس 0؛ آتش‌بازی کهکشانی‌ها در مادرید

گلی که کاپیتان کهکشانی‌ها در دیدار شب گذشته برابر لگانس به ثمر رساند، نخستین گل او در رقابت‌های این فصل لالیگا بود. راموس  درنیمه اول بازی چهارشنبه شب ورزشگاه برنابئو از روی نقطه پنالتی برای کهکشانی ها به گل رسید. اولین باری که راموس در رقابت‌های لالیگا موفق به گلزنی شده بود به فصل 2005-2004 برمی‌گردد و در آن زمان این بازیکن اسپانیایی پیراهن سویا را به تن می‌کرد. این مدافع باتجربه اسپانیایی در 468 دیداری که در لالیگا برگزار کرده، توانسته 62 گل به ثمر برساند و راموس با گلزنی در بازی شب گذشته و زدن اولین گلش دررقابت‌های این فصل لالیگا به رکورد لیونل مسی دست یافت و اکنون این دو بازیکن، تنها بازیکنان تاریخ لالیگا هستندکه در 16 فصل متوالی موفق به گلزنی در لیگ اسپانیا شده اند.

نخستین گل ستاره آرژانتینی بارسلونا در لالیگا هم در فصل 5-2004 با پیراهن بارسلونا از راه رسیده بود. او در آن فصل تنها یک گل برای تیمش زده بود اما روند گلزنی او برای تیم کاتالان سال به سال بهبود یافت و این ستاره آرژانتینی در 457 دیداری که در لالیگا برگزار کرده، مجموعا 423 گل زده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала