Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام برنده توپ طلا روی میز میلانی‌ها؛ سران میلان شرایط جذب مودریچ را زیر بررسی دارند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی منابع از ارائه پیشنهاد رسمی روسونری برای جذب مودریچ و همچنین قیمت 20 میلیون یورویی رئال بر روی ستاره اش خبر داده بودند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «کالچومرکاتو»، سران باشگاه میلان از قیمت تعیین شده رئال برای لوکا مودریچ آگاهی یافته است. میلان در طول تابستان به خریدن لوکا مودریچ لینک شده بود، این روزنامه در گزارش روزنامه چهارشنبه خود منتشر کرده بود که پائولو مالدینی و زونیمیر بوبان، مدیران ورزشی باشگاه میلان بر روی جذب بازیکنان باتجربه ای تمرکز دارند که از وضعیت کنونی خود در تیم هایشان رضایت ندارند و مودریچ هم در صدر فهرست تنظیم شده توسط بوبان حضور دارد.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل و مودریچ به ترکیه نمی روند

هرچند همین گزارش مدعی شده بود که ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی میلان مانع انتقال مودریچ خواهد شد، چرا که جذب چنین بازیکنی را دور از اهداف گروه الیوت «مالکان باشگاه» می‌داند. بوبان در حقیقت در آروزی آوردن هموطن خود به سن‌سیرو را در ذهن می‌پروراند. اما گزارش جدیدتر نشان از آن دارد که میلان می‌تواند با نصف قیمت تعیین شده در تابستان، مودریچ را در ژانویه جذب کند. قرارداد مودریچ با رئال مادرید تنها تا 30 جون 2020 اعتبار دارد و میلان آگاه شده به دلیل نزدیک شدن به پایان قرارداد، رئال بی تمایل به فروش مودریچ حتی با مبلغ 10 میلیون یورو نیست. حقوق سالانه مودریچ هم 10 میلیون یورو است.

برنده توپ طلای 2018 که در تابستان 2012 با انتقالی حدودا 30 میلیون پوندی از تاتنهام به رئال مادرید پیوست تاکنون در 309 بازی برای رئال در تمامی رقابت‌ها 18 گل به ثمر رسانده است. او به همراه رئال فاتح 15 جام، از جمله 3 جام لیگ قهرمانان اروپا، شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала