Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال ستاره 20 ساله باشگاه کروزیرو

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاتالان ها نماینده خود را به مسابقات جام جهانی زیر 17 سال فرستاده اند تا استعدادهای آینده دار را از این مسابقات کشف نماید.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا توسط اریک آبیدال مسابقات جام جهانی زیر 17 سال را رسد می کند تا بتواند بهترین استعدادهای آمریکای جنوبی را به خدمت بگیرد و یکی از بازیکنانی که کاتالان ها مورد توجه قرار داده اند "ادرسون خوزه دوس سانتوس داسیلوا" هافبک دفاعی کروزیرو است و در هفته جاری، آبیدال با سزار گودوی نماینده وی در برزیل دیدار کرد.
ادرسون 20 ساله تأکید کرده که او همچنان روی کارش در تیم کروزیرو متمرکز است و از علاقه بارسا در موردش چیزی نمی داند.

او می گوید: "تاكنون، نماینده های من در مورد اوضاع چیزی به من نگفته اند. به همین دلیل، تا زمانی که به من چیزی نگویند، حرفی برای گفتن ندارم."

او اضافه می کند: "اگر صحیح باشد، من از این شناخت خوشحالم. اما لحظه ای نیست که به فکر ترک باشم. لازم است که 100٪ روی باشگاهم متمرکز باشم. من می خواهم به باشگاهی که شانس های زیادی به من داده، کمک کنم. می خواهم 100 درصد در اینجا باشم و این کاری است که من انجام می دهم و ادامه خواهم داد."

گفتنی است که 50 درصد کروزیرو از حقوق ادرسون را در اختیار دارد، در حالی که 40 درصد دیگر متعلق به باشگاه دپورتیووی برزیل است و قراردادش نیز تا سال 2023 اعتبار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала