Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یادبود بازیکنان بارسا از 40 سالگی لاماسیا

© FlickrEl logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio.
El logotipo del FC Barcelona, sobre el césped del estadio. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لامسیا یا همان اکادمی بازیکن ساز بارسلونا به 40 سالگی رسید و بازیکنان تیم های مختلف بارسا این سالگرد را جشن می گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، هفته احساسی در بارسلونا پیش روست و تمامی تیم های این باشگاه که در جریان هفته آینده بازی دارند، قبل از مسابقات شان پیراهن یادبودی برای جشن چهلمین سالگرد ایجاد "لاماسیا" (پس از افتتاح در 20 اکتبر 1979) را به تن خواهند کرد.

این اولین ادای احترام سالگرد در یک سلسله فعالیتهای برنامه ریزی شده برای یادآوری مناسبت ها در طول فصل خواهد بود.

روز شنبه ، تیم اول باشگاه که در والنسیا مقابل لوانته برگزار می کند، تیم جوانان این باشگاه، از جمله تیم فوتبال زیر 8 سال و تیم های جوانان فوتسال و هاکی روی یخ، پیراهنی را می پوشند که ادای احترام به لا ماسیا خواهد بود.

طرح پیراهنی که کاتالان ها به تن خواهند کرد، پیراهن آبی تیره شامل یک آرم است که ویژه مناسبت 40 سالگی اکادمی برای 50 تیم بارسلونا طراحی شده است.

 

بازی در زمین لوانته همیشه یک سمناسبت خاص است

برای تیم اول، تاریخ شنبه در لالیگا دارای سمبلیسم خاصی خواهد بود زیرا این مکان جایی بود که بارسا برای اولین بار و تاکنون تنها 11 بازی با 11 بازیکن لا مسیا بازی کرده است. در تاریخ 25 نوامبر 2012 تیم تیتو ویلانووا 60 دقیقه با یازده نفر تشکیل شده توسط والدس، مونتویا، پیکه، پویول، جوردی آلبا، سرجیو، سسک فابرگاس، ژاوی، اینیستا، پدرو و مسی در بازی حضور داشتند که با پیروزی 4-0 به پایان رسید.

 

ادای دیواری

برای ادای احترام به آن تیم، در "لاماسیا" از نقاشی دیواری رونمایی شده که نماینده 11 بازیکن از جوانان بارسا است که آن روز مقابل لوانته در زمین بازی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала