Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستایش توخل از مارکو وراتی

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل، سرمربی باشگاه پاریسن جرمن معتقد است که هر مربی آرزوی داشتن وراتی را در تیمش دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ورواتی روز چهارشنبه با پی اس جی قرارداد 5 ساله امضا كرد و از زمان ورودش به این تیم در سال 2012 خود را به عنوان عضو جدایی ناپذیر از بدن باشگاه پی اس جی ثابت کرده است.

Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تنش امباپه و توخل ، رئال مادرید در کمین است

این ملی پوش ایتالیایی که تا سال 2024 در پاریس خواهد ماند، پس از انتقال وی از پسکارا به پی اس جی، شش قهرمانی لیگ 1 و 22 جام کسب کرده است.

توماس توخل، سرمربی پی اس جی ستاره ایتالیایی تیمش مارکو وراتی را به عنوان یکی از بهترین هافبک های میانی جهان مورد ستایش قرار داد.

این مربی پیش از سفربه دیژون، از وراتی به عنوان یک رویا  برای داشتن در تیم برای هرمربی ستایش کرد.

توخل به خبرنگاران گفت:«همانطور که بارها گفته‌ام، مارکو برای تیم بسیار مهم است. او بازیکن اصلی در تیم ما است. او یکی از بهترین هافبک های هافبک جهان است.»
توخل در ادامه افزود:«همیشه جای پیشرفت وجود دارد اما مارکو بسیار قابل اعتماد است. او مسئولیت های زیادی در تیم ما دارد. او همیشه درباره دیگران و پیشرفت آنها فکر می کند. مربیگری مارکو بهترین کاری است که می تواند برای یک مربی اتفاق بیفتد. برای مثال، قبل از بازی ما مقابل نیس، او با ایتالیا بازی کرد. بازی ما عصر روز جمعه بود، هر دو بازی بسیار نزدیک بودند. او روز پنجشنبه به پاریس برگشت. روز جمعه با او صحبت کردم و او به من گفت: نه! من مقابل نیس بازی خواهم کرد، من بازی خواهم کرد. اما ما تصمیم گرفتیم که او بازی نکند. من واقعاً خوشحالم که او با ما است زیرا او یک بازیکن خارق العاده و دارای ذهنی بسیار بالا است. فکر می کنم همه خوشحال هستند که او با ما است.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала