Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتوئو: من بهترین بازیکن آفریقایی تاریخ هستم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساموئل اتوئو معتقد است او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال آفریقا است.

به گزارش اسپوتنیک، ساموئل اتوئو، مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا، اینتر میلان و چلسی می‌گوید که او بهترین بازیکن آفریقایی تاریخ است.

این مهاجم کامرونی سال‌های درخشانی را در زمان حضورش در دنیای فوتبال سپری کرد که در مدت حضور در تیم‌های متفاوت توانست 18 جام بزرگ از جمله دو لیگ قهرمانان اروپا و دو عنوان قهرمانی جام ملت‌های آفریقا و همچنین یک مدال طلای المپیک را به دست آورد.

اتوئو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتوئو: اگر ژاوی مربی بارسا نشود او را می‌کُشم

اتوئو چهار بار به عنوان بهترین بازیکن قاره آفریقا شناخته شد اما هرگز نتوانست توپ طلا را بدست آورد، او در سال 2005  در رده سوم کسب توپ جایزه توپ طلا قرار گرفت.

اتوئو معتقد است با توجه به موفقیت های وی در زمان بازی برای کشورش و باشگاه های مختلفی که بازی کرده است، بهترین بازیکن قاره آفریقا است.

اتوئو به AFP گفت:«من نیازی به ادعای چیزی ندارم ، این یک واقعیت است، خواه آن را قبول کنید یا نه، من بهترین بازیکن آفریقایی تاریخ هستم. همه به عقیده خود حق قضاوت دارند. شما می دانید که به عنوان یک آفریقایی همیشه مورد قضاوت قرار می گیرید. چیزی که غیرقابل قبول است این است که اولین افرادی که این کار را انجام می دهند همیشه آفریقایی ها هستند. آنها نمی توانند چیزی از من بگیرند زیرا من افتخار می کنم آفریقایی هستم. وقتی که می بینم از کجا آمده ام و تا چه حد به موفقیت رسیده‌ام، به خودم می گویم که من حق افتخار را دارم. این بدان معنا نیست که من خودخواه هستم. باز هم می‌گویم، من بهترین بازیکن آفریقایی تاریخ هستم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала