Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آبراهام در کنار پولیسیچ لذت می برد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال چلسی دیشب در حالیکه با نتیجه 2-1 برنده شد اما درخشش آبراهام در آن پررنگ تر به نمایش می رود.

به گزارش اسپوتنیک، تامی آبراهام مُهاجم چلسی در پی پیروزی روز شنبه در ویکاراج، سخنان مهربانی برای هم تیمی کریستین پولیسیچ داشت.

تامی آبراهام می گوید، تمركز در بهبود درک او با كریستین پولیسیچ در برد 2-1 با اطمینان چلسی در واتفورد است. آبراهام درون مسابقه در پنج دقیقه ای در جاده ویکاراژه موفق به گلزنی شد و با هوشمندی برای پولیسیچ مربع شد تا کمی بعد از این فاصله، حاشیه را دو برابر کند. جرارد دلوفوئو، وینفورد با ضربات پنالتی دقیقه 80 کمبود کسری را نصف کرد، اما تیم مهمان موفق شد تا پنجمین پیروزی پیاپی لیگ برتر را ثبت کند و پولیسیچ یک مکان معمولی را در چلسی به نمایش گذاشت.

پولیسیچ ستاره آمریکایی، دو بازی گذشته خود را آغاز کرده و پس از شروع در زندگی در لندتن، اکنون به چهار گل برتر پرواز می رسد. آبراهام به تلویزیون چلسی گفت: "او بازیکن خوبی برای بازی با او است." وی گفت: "ما وقتی که از روی آن عبور می کند ، در تمرینات تمرین می کردیم. من می دانیم کجا می خواهیم در صندوق قرار بگیریم و این فقط در مورد گرفتن توپ به او است."

حاشیه پیروزی چلسی بیشتر از این بود که بن فاستر ، دروازه بان واتفورد از روحیه ای مطیع برخوردار نبود. با این وجود ، دو گل در نهایت به اندازه کافی ثابت شد که مردان فرانک لمپارد موفق به کسب هفتمین پیروزی پیاپی خارج از خانه در همه رقابت ها شدند.

 

گرسنگی به دور از خانه

آبراهام می گوید: ما بر اکثریت قریب به اتفاق بازی و اعتبار به بن فاستر تسلط داشتیم. او در نیمه اول و نیمه دوم نیز پس انداز خوبی داشت." وی ادامه داد: "در 10 دقیقه گذشته که در این بازی بودند ، پنالتی خود را گرفتند و در پایان چند فرصت ایجاد کردند ، اما این روحیه عالی بود که ما در آنجا نشان دادیم تا هر سه امتیاز را بگیریم. ما دور می شویم و انتظار داریم که خانه میزبان باشد. برای حمایت از تیم خود و ما می دانیم که هیچ جایی برای خطا وجود ندارد، بنابراین باید در بازی خود باشیم. هر وقت فرار می کنیم همیشه گرسنه می شویم و می خواهیم جمعیت خانه آنها را ناامید کنیم و این توسط ما برنده است. در سفرمان به خانه خوشحالیم تا شاد باشیم بنابراین می خواهیم به عنوان تیمی برنده و بازی کنیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала