Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو پس از مصدومیت گومز: "فوتبال مهم نیست"

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام فکر نمی کرد که سون هیونگ مین سبب شکسته شدن پای گومز شود.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتیو سرمربی تاتنهام امشب حتی فکرش نمی شد که هونگ مین پسر شایسته اش، امشب به دلیل نقش اساسی روی مصدومیت اخراج گردید، اما گفت که این یک نگرانی ثانویه بود.

مائوریسیو پوچتینو پس از تساوی 1-1 و مصدومیت بسا خطرناک هافبک اورتون، حمایت خود را از آندره گومز اعلام کرد.

آندره گومز بازیکن پرتگالی اورتون - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مصدومیت شدید گومز اشک سون را درآورد

با پیروزی تاتنهام در آن دیدار نتیجه 1-0، اورتون در دقیقه دهم وقت های تلف شده با ضربه سر توسون به گل تساوی داده شد ولی همه آنها نتیجه نگرانی ثانویه هستند.

پوچتینودر مصاحبه با شبکه اسکای اسورت گفت: "ما بسیار پشیمان می شویم. با اینكه او در این كار به زمین رسید، بسیار بد بود و بدشانسی بود و ما فقط می توانیم آرزوهای خود را بفرستیم و البته ما برای این وضعیت ویران می شویم.

پوچتینو افزود: "فوتبال مهم نیست، او مهم است. ما می توانیم در مورد فوتبال صحبت کنیم اما احساس بدی می کنیم از اینکه اتفاق افتاده پشیمان و ویران شده ایم.

پوچتینو همچنین ضمن ارائه پشتیبانی اش از گومز، مایل است سون مین را از هر تقصیری برای این حادثه پاک کند.

سون که پس از اتفاق رخ دادخ اشک می ریخت، با کارت سرخ داور سرش را میان دستان گرفته و زمین بازی را ترک نمود.

پوچتینو سرمربی تاتنهام افزود: "او ویران شد، اوضاع بسیار گیج و سنگین بود، آرامش سخت بود.

وی گفت: "بعد از این که صحنه را از طریق تلویزیون تماشا می کنید، هرگز هدف نیست و هرگز کاری برای انجام آنچه بعد از آن اتفاق افتاده است نیست. این خیلی بد برای آندره بود، خیلی بد برای اورتون و نتیجه با کارت سرخ، برای سون واقعا ناعادلانه بود."

در همین حال و بعد از یک بررسی دقیق VAR از ضربات پنالتی احتمالی اورتون، داور 12 دقیقه وقت اضافه گرفت و در دقیقه 98 توسون کار را به تساوی کشید، پوچتینو فکر می کرد که بازی روی کارت سرخ روشن شده، اما اسپرز علی رغم معرفی دیرهنگام خوان فویث، قادر به کنار آمدن نبود و سرمربی این تیم می گوید: این لحظه احساس تغییر کرد. ما خوب بازی کردیم و تحت کنترل بود و ما به گل دوم نزدیک تر از تساوی بودیم. سپس همه چیز تغییر کرد و آنها شروع به ایجاد کمی بیشتر کردند. آنها شانس بیشتری داشتند و البته ارزیابی 10 یا 12 دقیقه آخر دشوار است.

پوچتینو افزود: "اما فقط در مورد فوتبال صحبت می کنم، من از عملکرد و نحوه رقابت تیم راضی هستم. این یک بازی بسیار دشوار در برابر تیم بسیار خوبی مانند اورتون بود و فکر می کنم تا زمان اخراج سون خوب بودیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала