Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار نگران‌کننده صدرنشین لالیگا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود اینکه بارسلونا صدرنشین لالیگا است اما آماری که این تیم به ثبت رسانده، نگران‌کننده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا از 2005 – 2006، تاکنون آماری به این حد امتیاز کمی (22امتیاز) در آغاز فصل لالیگا به دست نیاورده بود. چهارده سال پیش کاتالانی‌ها با هدایت فرانک رایکارد با این امتیاز در جایگاه دوم قرار داشتند و سرانجام قهرمان شدند. این تیم در فصل 2002 – 2003 با هدایت لوییس فان خال در یازده هفته، سه شکست نخورده بود. بارسلونای ارنستو والورده در بازی‌های خارج از خانه تنها هفت امتیاز کسب کرده که پس از آن سال (4امتیاز) بدترین آمار به حساب میاید.

بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا از اشتباهاتش درس نمی گیرد

شاگردان والورده با وجود شکست سنگین سه بر یک در ورزشگاه سیوتات والنسیا برابر لوانته با یک بازی کمتر صدرنشین لالیگا هستند. البته این جایگاه به لطف تساوی یک بر یک اتلتیکو مادرید برابر سویا و توقف بدون گل رئال مادرید مقابل رئال بتیس حفظ شد. سفیدپوشان در رتبه دوم جدول قرار دارند اما تنها به خاطر تفاضل گل کمتر صدرنشین نیستند. از فصل 2005 – 2006 نتایج آبی‌اناری‌ها تا این حد بد نبود. در فصل اول والورده یعنی 20018 – 2019 بارسلونا 31 امیتاز از یازده بازی به دست آورده که بالاترین امیتاز این قرن در کنار فصل‌های 2012 – 2013 و 2013 – 2014 به شمار میاید.

کاتالانی‌ها در فصل روان مقال اتلتیک بیلبائو، گرانادا و لوانته شکست خورد، حریفانی که شانس قهرمانی ندارند. از سال 2002 – 2003 سه شکست در یازده هفته به ثبت نرسیده بود. پیش از این در زمان فان خال رخ داده بود که آبی اناری ها فصل را با جایگاه ششم به پایان رساندند. سه شکست بارسا در این فصل در بازی‌های خارج از خانه رقم خورد. این بدترین آمار پس از آن فصل محسوب می‌شود. اکنون بارسلونا تنها برابر ختافه و ایبار پیروز شده است و برابر اوساسونا مساوی کرد. بارسلونا از 18 امتیاز ممکن هفت امتیاز کسب کرد. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود چنین آماری خیلی بد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала