Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد لمپارد به شیوه استفاده از کمک داور ویدیوئی(VAR)

© AP Photo / Nick Pottsفرانک لمپارد
فرانک لمپارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانک لمپارد سرمربی چلسی معتقد است که از VAR به شکل درست آن استفاده نمی‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته یازدهم لیگ برتر تیم چلسی به مصاف واتفورد رفت و این تیم را با نتیجه 2-1 از پیشرو برداشت تا به رتبه سوم جدول صعود کند. در دقایق پایانی بازی امکان تساوی این بازی وجود داشت زیرا واتفورد با بازی تهاجمی چندین بار تا باز کردن دروازه کپا پیش رفت.

لمپارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رکور چلسی در سال 1989 توسط لمپارد تکرار شد

لمپارد امروز در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه در مورد این بازی و دیگر مسائل مرتبط به باشگاه چلسی گفت‌وگو کرد و مدعی شد که از کمک داور ویدیویی به درستی استفاده نمی‌شود.

لمپارد گفت:« تیم من در بعضی دیدارها مثل بازی مقابل آژاکس توپ را در اختیار حریف قرار داده و با همین روش به پیروزی رسید. این یک موضوع خوشحال کننده است. ما در این زمینه به خوبی کار کرده‌ایم تا در مواقع ضروری از این روش استفاده کنیم. فوتبال ساده نیست و هر روز در حال پیش رفت است و شیوه‌های جدید روی کار می‌آید. ما بازیکنان خوبی داریم که به صورت قرضی در دیگر تیم‌ها به رشد رسیدند و حالا در باشگاه می‌درخشند. تیم‌های جوان برای رسیدن به اهداف بزرگ به زمان نیاز دارد و باید به جوانان زمان داد.»
لمپارد در مورد استفاده از VAR در بازی‌ها گفت:« از این سیستم به صورت درست استفاده نمی‌کنیم. این تکنالوژی به داوران کمک می‌کند تا تصمیم درست بگیرند و آن ها نیز انسان هستند و مانند بازیکنان اشتباه می کنند. اما من فکر می‌کنم از این سیستم به درستی استفاده نمی شود.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала