Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امری فقط دو بازی فرصت دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر اونای امری
اونای امری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال برای ماندنش در این تیم لندنی، تنها دو بازی فرصت دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال آرسنال در طی سه هفته گذشته رقابت های لیگ برتر انگلیس در مقابل حریفانش متوقف شده است و فرصت اضافه شدن به جمع 4 تیم بالای جدول را از دست داده است.

آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امیدواری امری به داوری منصفانه برابرلیورپول

این تیم چند روز پیش نیز در میان اعتراض شدید هوادارانش در مقابل ولورهمپتون در حالی که یک بر صفر پیروز میدان بود، با تساوی یک بر یک از بازی بیرون رفت. حالا نیز زمزمه های خروج امری از جمع توپچی ها و نارضایتی مدیران این تیم به گوش میخورد و حتی گزینه های سرمربیگری جدید آرسنال نیز بارها از سوی رسانه ها نام برده شده است.

روزنامه تایمز انگلیس میگوید، با وجود این که آرسنال تنها در دو بازی فصل جدید شکست خورده است، اما نگرانی از باوت آینده تیم احتمال اخراج این مربی اسپانیایی وجود دارد.

با این حال گفته میشود مسئولان آرسنال تنها به دو بازی پیش روی این تیم به امری فرصت داده اند. آرسنال پنجشنبه هفته پیش رو در رقابت های یورو لیگ به مصاف ویکتوریا میرود که در بازی رفت به سختی و با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست داده است، بازی بعدی این تیم نیز شنبه هفته آینده برابر لسترسیتی تیم موفق این فصل که در حال حاضر در یک قدمی سیتی در رتبه سوم جدول است، برگزار خواهد شد.

در واقع میتوان گفت اگر آرسنال در مقابل لسترسیتی شکست بخورد، طبق ادعای تایمز شانس رسیدن به جمع 4 تیم لیگ برتر را کم خواهد کرد و به صورت قعطی امری از آرسنال اخراج خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала