Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایگاه ضعیف رئال و بارسا در رقابت های فوتبال باشگاهی

© REUTERS / Kai Pfaffenbach Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Real Madrid celebrate winning the Champions League with the trophy
Soccer Football - Champions League Final - Real Madrid v Liverpool - NSC Olympic Stadium, Kiev, Ukraine - May 26, 2018 Real Madrid celebrate winning the Champions League with the trophy  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمار رئال مادرید و بارسلونا نشان میدهد این دو تیم در مقایسه با سایر تیم های باشگاهی عملکرد ضعیف تری داشته اند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های رئال و بارسا که در یک دهه اخیر در میان تیم های برتر فوتبال اروپا قرار داشتند و با قهرمانی متعدد در فوتبال اسپانیا و لیگ قهرمانان، در این فصل تنها 22 امتیاز کسب کردند و آمارشان نسبت به فصول گذشته و در مقایسه با تیم هایی مثل لیورپول و یوونتوس ضعیف تر است.

Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК Олимпиакос - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: به فکر استعفا نیستم

بارسلونا با گذشت 11 هفته از رقابت های لالیگا سه شکست در کارنامه اش ثبت کرده، رئال مادرید نیز با چند تساوی و یک شکست با بارسا هم امتیاز است. نکته قابل توجه اینجاست که تیم های لیورپول در انگلیس و یوونتوس در ایتالیا تا کنون در رقابت های لیگ، شکستی نخوردند و صدرجدول انگلیس و ایتالیا را در اختیار دارند و در صدر بهترین تیم های قرار دارند.

پس از این دو تیم اینتر کونته که نتایج بسیار خوبی در این فصل از رقابت ها کسب کرده در جایگاه سوم است و پاریسن جرمن صدرنشین لیگ فرانسه چهارم است.

لازم به ذکر است بارسلونا با 29 گل زده دومین تیم از لحاظ گلزنی در این دره بندی به حساب می آید. این در حالی است که بالاتر از آن ها منچسترسیتی قرار دارد. تیم پپ گواردیولا تا این مقطع از فصل موفق شده آمار فوق العاده 34 گل زده را از خود به جای بگذارد.

در سمت دیگر دو باشگاه اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن تنها با 7 گل خورده بهترین خط دفاعی را میان تیم های باشگاهی را در اختیار دارند.

موندو دیپورتیوو پیش بینی کرده است، بارسلونا در صورت ادامه همین روند میتواند 76 امتیاز کسب کند و احتمال دارد با همین امتیاز نیز قهرمان لالیگا شود، اما لیورپول هم میتواند حتی از رکورد فصلی قبلی اش بهتر عمل کند و پیش بینی شده سرخ ها میتوانند با 107 امتیاز قهرمان لیگ برتر شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала