Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید یکه تاز لیگ قهرمانان از همه نظر

© AFP 2023 / Alberto PIZZOLIReal Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo (C) scores during the UEFA Champions League quarter-final first leg football match between Juventus and Real Madrid at the Allianz Stadium in Turin on April 3, 2018
Real Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo (C) scores during the UEFA Champions League quarter-final first leg football match between Juventus and Real Madrid at the Allianz Stadium in Turin on April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید از همه نظر برترین تیم فوتبال در رقابت های لیگ قهرمانان است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید با آماری که ثبت کرده است بالاتر از بارسلونا بیشترین گل زده را در رقابت های لیگ قهرمانان ثبت کرده است. در این گزارش به رده بندی تیم های برتر تاریخ لیگ قهرمانان میپردازیم.

1.رئال مادرید

رئال که در شش سال گذشته، 4 قهرمانی در UCL دارد، رکورد بیشترین گل زده را در این مسابقات در اختیار دارد که نام رونالدو ستاره سابق پرتغالی این تیم نیز زیاد دیده میشود.

رئال مادرید با 262 بازی در لیگ قهرمانان 554 گل به ثمر رسانده است که 105 گل آن به نام رونالدوی پرتغالی ثبت است. پس از رونالدو رائول گونزالس با 66 گل در رده دوم است.

2. بارسلونا

در رده دوم این رده بندی، بارسلونا دیگر غول فوتبال اسپانیا قرار دارد. ابی اناری ها در 506 بازی 251 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اند. بدون شک پرافتخارترین و گلزن ترین بازیکن بارسا مسی است که رکن اصلی این تیم در رقابت ها به حساب می آید. اما بارسلونا 4 سال است قهرمان اروپا نشده است و امسال با این هدف بزرگ پای به رقابت ها گذاشته است.

3.بایرن مونیخ

باشگاه پرافتخار آلمانی در این رده بندی سوم است. تیم فوتبال بایرن مونیخ با 407 بازی 244 گل در لیگ قهرمانان ثبت کرده است.

4. منچستریونایتد

منچستریونایتد انگلستان نیز در این رده بندی پنجم است. این تیم که پس از هدایت فرگوسن هیچ وقت مدعی نبوده در 373 بازی 224 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

آخرین قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان به سال 2008 در فینال رم مقابل چلسی به دست آمده است.

5. یوونتوس

باشگاه نامدار ایتالیایی نیز که حالا یکی از بازیکنان پرافتخار و مطرح لیگ قهرمانان، رونالدو را در اختیار دارد، در رده ششم است.

یوونتوس که در طی سال های گذشته دو بار به فینال آمده و هر دو بار به تیم های رئال و بارسا باخته و قهرمانی را از دست داده است در 209 بازی 193 گل به ثمر رسانده است.

این تیم امیدوار است تا با در اختیار داشتن ستاره پرتغالی، بتواند امسال به این مهم دست پیدا کند.

رده بندی تیم های هفتم تا دوازدهم به شرح زیر است:

6. آرسنال

گل ها : 281

بازی های انجام شده: 177

7. چلسی

گل ها: 269

بازی های انجام شده: 159

8. پورتو

گل ها : 253

بازی های انجام شده: 188

9. میلان

گل ها: 231

بازی های انجام شده: 165

10. المپیک لیون

گل ها: 204

بازی های انجام شده: 129

11: پی اس جی

گل ها: 202

بازی های انجام شده: 101

12. لیورپول ( مدافع عنوان قهرمانی )

گل ها: 202

بازی های انجام شده: 117

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала