Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینیسیوس: ارتباط خاصی با بنزما دارم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وینیسیوس جونیورَ ستاره جوان رئال مادرید در آخرین مصاحبه خود درباره ارتباط خوبش با کریم بنزما صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس بازیکن جوان رئال، مصاحبه ای با تلویزیون این باشگاه انجام داده است که در آن، این بازیکن  برزیلی در مورد انتقالش به مادرید و روابط ویژه ای که با کریم بنزما و مارسلو دارد، سخن گفت.

Real Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo (C) scores during the UEFA Champions League quarter-final first leg football match between Juventus and Real Madrid at the Allianz Stadium in Turin on April 3, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال مادرید یکه تاز لیگ قهرمانان از همه نظر
وینیسیوس در مورد بنزما گفت:« احساس می کنم با کریم بنزما پیوند خاصی برقرار کرده ام و چیزهایی را از او یاد می گیرم. او قبل از بازی با من صحبت می کند و به من می گوید که چه کاری را باید به سود تیم انجام دهم. مارسلو هم همیشه به من توصیه می کند که من چه کاری باید انجام دهم، چه در درون زمین و چه در خارج از زمین. او همیشه با من شوخی می کند و با من همیشه خوب است.»
این بازیکن در مورد پیوستن به رئال مادرید گفت:« فکر نمی کردم علاقه رئال مادرید به من واقعی باشد. روزنامه ها درباره آن صحبت می کردند اما من چیزی را نمی دانستم. پیشنهاد از رئال مادرید رسید و من در دو روز تصمیم گرفتم. پدرم به من گفت که بگذار قلب من تصمیم بگیرد. در برزیل هیچ چیز قابل مقایسه با مادرید وجود ندارد: شهر، برنابئو، بازیکنان و همه چیز.»

این در حالیست که این بازیکن نیمار جدید دنیای فوتبال گفته می‌شود اما زیدان زیاد به این بازیکن اعتماد ندارد و رودریگو را به او ترجیح می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала