Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از رونالدو تا رودریگو، مریخی دیگر در راه است؟ ( عکس )

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو لوئیز نازاریو
رونالدو لوئیز نازاریو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درخشش رودریگو ستاره جوان برزیلی رئال مادرید در دیدار شب گذشته این تیم مقابل گالاتاساری، هواداران این تیم را به آینده حضورش در مادرید امیدوار کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان گالاتاساری ترکیه بود که این مسابقه با برتری قاطعانه و پیروزی پرگل شش بر صفر شاگردان زیدان به کارش پایان داد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رودریگو: من با رونالدو قابل مقایسه نیستم

در این مسابقه رودریگو گوئس پدیده برزیلی زیدان که به تازگی خود را در ترکیب اصلی مادرید جای داده است، نخستین هتریکش را در لیگ قهرمانان در دومین بازی اش در این رقابت ها با پیراهن این تیم ثبت کرد.

رودریگوی 18 ساله که حالا به یک بازیکن ارزشمند در ترکیب رئال تبدیل شده است، ابتدا در فاصله سه دقیقه دو گل زد و گل آخرش را نیز در ثانیه های واپسین بازی به ثمر رساند. او همچنین یک پاس گل را نیز به بنزما داد تا عملکردش در این مسابقه خیره کننده باشد.

به نظر میرسد با توجه به مصدومیت های متوالی گرت بیل و عدم رضایت دوباره این بازیکن از شرایطش در رئال، رودریگو زمینه خروج بیل را از جمع کهکشانی ها زودتر از آنچه تصور میشود، فراهم خواهد کرد.

آنچه میتوان پنداشت، این است که مثلث BBH با حضور بیل، بنزما و هازارد حالا به مثلت RBH با حضور رودریگو، بنزما و هازارد تبدیل شده است.

به همین خاطر بلیچر ریپورت که موضوعات و سوژه های داغ دنیای فوتبال را با طرح های جالب سوژه میکند، طرح جالبی از رونالدو بازیکن سابق برزیل و رئال این بازیکن جوان را منتشر کرده است.

رونالدو نازاریو اسطوره سابق سلسائو و رئال مادرید یکی از مشوقین اصلی رودریگو در حال حاضر است و تلاش زیادی نیز برای پیوستن این بازیکن به جمع کهکشانی ها نیز کرده است.

بسیاری از کارشناسان فوتبال و هواداران رئال مادرید، رودریگوی جوان را به رونالدوی معروف برزیلی نسبت میدهند.

این طرح بیانگر دو نسل متفاوت فوتبال برزیل در باشگاه بزرگ رئال مادرید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала