Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تباس: ساعت ال کلاسیکو هنوز مشخص نشده است.

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس رییس لالیگا در مورد مشخص نشدن زمان برگزاری بازی ال کلاسیکو میان بارسلونا و رئال مادرید صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس رییس لالیگا امروز پنج شنبه در هنگام معرفی فصل سوم لیگ 'واقعی' برای افراد معلول، در مورد برگزاری دیدار ال کلاسیکو در 18 دسامبر صحبت نموده و اعلام داشت که حتی اگر چهارشنبه باشد، ساعت برگزاری هنوز مشخص نشده است."

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری؛ تاریخ ال کلاسیکو مشخص شد

تباس در مورد احتمال انجام یکی از فینال های اسپانیایی را در عربستان سعودی رد کرده و گفت؛ لیگ اسپانیا هیچ مزیتی از این رقابت ها در سراسر منطقه عربستان به دست نمی آورد، کشوری که به حقوق بشر احترام نمی گذارد.

در مورد امنیت اطراف دربی بین سویا و بتیس که در روز یکشنبه روز انتخابات عمومی برگزار می شود تصریح کرد که همیشه امنیت وجود داشته است: "درست است که روز خاصی است، اما اولین نیست زمانی که بازی در روز انتخابات برگزار می شود."

تباس گفته است که از وقتی که به ریاست لالیگا آمد، می خواست این عبارت خاتمه یابد: "فوتبال همه چیز را می گیرد"، چیزی که او دید درست بود زیرا "ما رسانه و پول داریم"، بنابراین لالیگا با سایر ورزش ها درگیر بوده است. باید "سهم و منصفانه باشد."

وی اضافه کرد: "جامعه اسپانیا این ثروت را به ما داده است که بیشترین پیروان ورزشی را باشیم. به همین دلیل باید بدانیم که چگونه می توانیم با دانش خود به اشتراک بگذاریم و به آنها کمک کنیم تا رشد کنند."

با توجه به احتمال بازی یک بازی لالیگا در ایالات متحده که فدراسیون اسپانیا با آن مخالفت می کند، تباس خوش بینانه اظهار داشت: "ما اطمینان داریم که قاضی موافقت خواهد کرد. اکنون در بسیاری از نقاط جهان مانند سوپر جام بازی می شود. عجیب نیست، ما می خواهیم طبیعی باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала