Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه برای جذب راکیتیچ با اینتر رقابت می‌کند

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ایوان راکیتیچ
ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس پس از ناکامی در جذب ایوان راکیتیچ در تابستان گذشته، دوباره با باشگاه کاتالونیایی به‌تماس شده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، ایوان راکیتیچ محتمل‌ترین خروجی بزرگ بارسلونا در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی آینده خواهد بود و به احتمال زیاد در زمستان راه خروج از نیوکمپ را در پیش خواهد گرفت.

ستاره خط میانی کروات بلوگرانا تنها ۱۱ بار در این فصل در لالیگا برای قهرمان اسپانیا به میدان رفته است و در لیگ قهرمانان اصلا نتوانسته در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد و حالا او به انتخاب پنجم ارنستو والورده در خط هافبک بارسا تبدیل شده است.

در همین حال این بازیکن خواهان زیادی مخصوصا در ایتالیا دارد و دو تیم بزرگ این کشور (اینتر و یوونتوس) به دنبال جذب هافبک ۳۱ ساله هستند، در حالی‌که این بازیکن تا سال ۲۰۲۱ با آبی‌اناری‌ها قرارداد دارد.

در همین‌حال قهرمان هشت دوره اخیر سری‌آ ایتالیا برای کسب قهرمانی مجدد در لیگ قهرمانان اروپا پس از سال ۱۹۹۶ میخواهد به کیفیت تیم خود بیفزاید و در همین راستا پس از رد پیشنهاد ماه آگوست یوونتوس برای جذب راکیتیچ از سوی بارسا،  این تیم دوباره به دربی ایتالیا برای جذب هافبک اهل کرواسی برگشته‌است.

در همین حال جوزپه ماروتا مدیر ورزشی اینتر میلان پس از رد جذب یک بازیکن چیلیایی دیگر یعنی آرتورو ویدال برای قرار گیری در کنار الکسیس سانچز، حالا ایوان راکیتیچ جزء گزینه‌های محتمل برای تقویت خط میانی نراتزوی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала