Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا تابستان آینده به یووه برمیگردد

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت، پُل پوگبا آماده است تا تابستان آینده به یوونتوس برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، پل پوگبا هافبک اسبق یوونتوس که در سال 2016 با این تیم قهرمان سری آ شد و در همان سال با 89 میلیون پوند به منچستریونایتد ملحق شد، در پنجره نقل و انتقالات گذشته، هدف زین الدین زیدان برای رئال مادرید بود. اما پس از آنكه رئال نتوانست ارزش 150 میلیون پوندی یونایتد را تحقق بخشد، پوگبا حالا قصد دارد به خانه "تورین" بازگردد.

توتو اسپورت ایتالیا  ادعا می کند که تمایل پوگبا برای بازگشت به ایتالیا از مدت ها قبل شناخته شده است و اینکه پاسخ وی به یک پست اینستاگرامی توسط لئوناردو بونوچی اشتیاق ستاره خط میانی یونایتد را بیش از پیش نشان داده است.

کاپیتان و مدافع یووه عکسی از شاگردان مائوریزیو ساری که صعود خود را به جمع شانزده تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا، جشن گرفته بودند، به اشتراک گذاشت در همین حال پوگبا با نوشتن کامنت "کاپیتانوووو به همراه دو قلب" به هم تیمی سابق اش نظر  داد.

در این گزارش همچنین آمده است که یووه بسیار علاقه دارد که هافبک خلاق فرانسوی را در پایان فصل برگرداند و آنها معتقدند كه او مانند كریستیانو رونالدو برعلاوه بحث فنی از لحاظ تبلیعاتی و تجارتی برای یووه می‌تواند بسیار حائز اهمیت باش

یوونتوس تمایلی به پرداخت آنچه یونایتد برای پوگبا در فصل گذشته خواستار آن بود، ندارد اما می تواند حدود 110 میلیون پوند برای خرید وی پیشنهاد کند.

آنها اطمینان دارند که این مبلغ برای توافق طرفین مناسب است، زیرا قرارداد فعلی این ستاره فرانسوی در تابستان سال 2021 به پایان می‌رسد.

View this post on Instagram

A post shared by Tuttosport (@tuttosport) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала