Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی باید به‌جای سانه و برناردو، بیل را می‌خرید

© REUTERS / Sergio PerezUEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal.
UEFA Champions League - Santiago Bernabeu stadium, Madrid, Spain, 18/10/16 Real Madrid's Gareth Bale celebrates after scoring a goal. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میکاه ریچاردز بازیکن اسبق منچستر سیتی می‌گوید گرت بیل هنوز چیزهایی زیادی برای ارائه دارد و سیتی باید این بازیکن را به‌خدمت می‌گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، میکاه ریچاردز مدافع راست پیشین سیتیزن‌ها که از آکادمی این باشگاه رشد کرده بود در مصاحبه با اسپرت بیبل گفت: “اگر بیل از شما عبور کند، دیگر نمی‌توانید او را بگیرید. یک بازی در وایت هارت لین بود و من در مقابل بیل و تاتنهام قرار گرفتم، گرت بیل در آن بازی مرا خُرد کرد. درست است که بازی مساوی شد اما جو هارت در آن بازی فوق‌العاده بود.”
وی در ادمه میگوید: “ چون من فیزیکی و سرعتی بودمهمیشه به عقب برمیگشتم و تکل میزدم اما در آن بازی بیل ثابت کرد که در سطح متفاوتی قرار دارد.
ریچاردز می‌افزاید: “ من اگر صلاحیت می‌داشتم بجای لروی سانه و برناردو سیلوا، گرت بیل را سیتی می‌آوردم. من فکر میکنم او هموز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала