Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد اعتماد به نفس چلسی را ندارد

ادن هازارد
ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال تعریف متفاوتی از عملکرد ادن هازارد در رئال مادرید دارد.

به گزارش اسپوتینک و به نقل اسکای اسپورت، آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای سابق توپ‌چی‌های لندن تعریف متفاوتی از عملکرد ادن هازارد ستاره تازه وارد رئال مادرید رائه کرده است.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما، مسی و هازارد بازیکنان در ترکیب تیم منتخب هفته لالیگا

ونگر در این خصوص به توضیحات پرداخت و گفت:«فکر می‌کنم خطری که از هازارد در انگلستان را دیدیم، ندیده‌ایم. او پس از مصدومیتش در شرایط خوبی از نظر بدنی نیست. آن بازیکنی نیست که مرا تحت تاثیر قرار می‌داد. اعتماد به نفسی که در چلسی داشت را ندارد. فکر می‌کنم عملکرد او به خاطر مسائل بدنی‌اش باشد. وقتی به رئال آمد سنگین بود. اگر می‌خواهید یک اسب در مسابقه شکست بخورد کافی است 2  کیلو به 500 کیلو وزنش اضافه کنید.» هازارد ستاره بلجیمی تابستان امسال با قراردادی به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست اما روند تطابق پذیری او با سبک بازی رئال کمی بیش از اندازه طول کشیده است.

هرچند هازارد چندی پیش توانست اولین گل خود برای رئال را به ثمر برساند و در دو سه بازی گذشته نیز نمایش بهتری داشته اما هنوز به ستاره خوفناکی که در چلسی بود، تبدیل نشده است. او که  خرید گرانقیمت تابستانی رئال مادرید است هنوز به صورتیکه هواداران از او انتظار داشته‌اند نتوانسته توانایی‌های خودش را اثبات کند و بازیکن ایده‌آل نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала