Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید امباپه محال است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول علی رغم علاقه به ستاره فرانسوی خرید این بازیکن را برای هر تیمی غیر ممکن می داند.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را مدت هاست زیر نظر دارد اما این سرمربی آلمانی خرید این بازیکن را برای لیورپول که هیچ، برای هیچ تیمی مقدور نمی داند و در حال حاضر هیچ باشگاهی در جهان توانایی مالی برای جذب این ستاره فرانسوی را ندارد.

این در حالیست که در چند روز اخیر گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه لیورپول هم به جمع باشگاه‌هایی پیوسته که به دنبال جذب کیلیان امباپه هستند. در حالیکه که اکثر شایعات از مدتی پیش دور محور انتقال امباپه به رئال مادرید می‌گشت. 

یورگن کلوپ درباره شایعات احتمال انتقال امباپه به لیورپول گفت:" خب، از نظر ورزشی دلیلی وجود ندارد که یک باشگاه نخواهد امباپه را جذب کند. او بازیکن بی نظیری است ولی مساله، پول است. چنین چیزی امکان ندارد. به هیچ عنوان امکان ندارد. متاسفم که امیدها را ناامید می‌کنم. بعید می‌دانم باشگاهی در دنیا باشد که بتواند امباپه را از PSG بخرد. این در مورد ما هم صادق است. ما قادر به چنین کاری نیستیم. به همین سادگی".

 سرمربی لیورپول در ادامه در پاسخ به سوالهای دوباره خبرنگاران در این باره گفت:" واقعا حرف دیگری نیست که در این باره زده شود. خرید بازیکنی در این حد و اندازه همیشه دشوار است".

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала