Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه چشم‌ها به خامس

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه باشگاه بزرگ انگلستان خواهان به خدمت گرفتن خامس رودریگز اند و برای جذب این بازیکن در زمستان اقدام خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خامس پس از آن‌که در نقل و انتقالات تابستانی از باشگاه رئال مادرید جدا نشد، اکثر کارشناسان به این باور بودند که این بازیکن به یکی از ارکان اصلی تیم مبدل خواهد شد اما مصدومیت و تصمیمات تاکتیکی، تا حالا به وی اجازه بازی در 422 دقیقه را داده  و زیدان ترکیب اصلی‌اش را بدون این بازیکن شکل داده است.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بیل و خامس تا هنوز با تیم تمرین نکردند

 با این حال آینده خامس یکبار دیگر در رئال مادرید مشخص نیست و این بازیکن در تیم زیدان جای ثابتی ندارد. خامس در نقل و انتقالات زمستانی ممکن است از رئال مادرید جدا شود و انگستان مقصد خوبی برای این بازیکن کلمبیایی خواهد بود زیرا باشگاه‌ها بزرگی از این کشور به دنبال این هافبک خلاق اند.

سان امروز مدعی شد که تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر در حال بررسی وضعیت خامس هستند و منچستر یونایتد، آرسنال و چلسی به صورت جدی او را می‌خواهند.

باشگاه رئال مادرید با آن‌که موافق جدایی ایسکو و خامس نیست اما به دلیل این‌که زیدان به شدت پوگبا را می‌خواهد، این باشگاه ممکن است بفروش خامس به باشگاه منچستریونایتد رضایت دهد.

از سویی هم کارلوس کیروش مربی تیم ملی کلمبیا اخیراً اعلام کرد که بازیکنانی را به تیم ملی دعوت خواهد کرد که در تیم‌های باشگاهی شان به بازی گرفته شوند و این دلیل هم سبب خواهد شد تا خامس به فکر جدایی از رئال مادرید باشد زیرا این بازیکن می‌خواهد در کوپا آمریکا و جام جهانی قطر بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала