Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لحظه زیبا از حس انسان دوستی در میدان فوتبال

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرجیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا
سرجیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، گلی را که شب گذشته در دیدار برابر ایبار زد، به بازیکن جوانی تقدیم کرد که به دلیل مشکلات بینایی نمی‌تواند به فوتبال ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته و در هفته سیزدهم رقابت های لالیگا به مصاف ایبار رفت و موفق شد در این بازی با 4 گل از سد حریف عبور کند. گل دوم رئال مادرید را سرجیو راموس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و پس از بازی اعلام کرد که این گل را به فرد خاصی تقدیم کرده است.

سرخیو راموس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راموس، متخصص ضربات پنالتی

هفته‌ی پیش خواهر این نوجوان برای راموس توئیت کرده بود:«سلام سرجیو راموس، لطف کنید چند لحظه از وقت تان رایم بدهید. من خواهر نوجوان 16 ساله ای در منطقه آلگسیراس در کادیز هستم. برادرم به خاطر مشکل جداشدگی شبکیه یکی از چشم هایش تحت عمل جراحی قرار گرفته و امیدواریم که بیشترین بینایی ممکن را به دست بیاورد اما رویایش که فوتبال بازی کردن بوده را از دست داده است و پزشک به او گفته که احتمالا دیگر باید قید فوتبال را بزند.»

راموس پس از گلزنی در دیدار شب گذشته گل خود را به این پسر تقدیم کرده و در پاسخ به خواهر او در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «ژسوس من گول‌ام را به تو تقدیم می کنم و تمام حمایتم را از تو اعلام می کنم. اجازه نده که سرت پایین باشد. به خوبی ریکاوری کن و هرگز اشتیاق و انگیزه خودت را از دست نده. در زندگی چیزهای بیشتری از فوتبال وجود دارد. یک بغل بزرگ از طرف یار مدافع تو.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала