Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس در رادار منچستریونایتد

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز رئال مادرید برای انتقال به لیگ برتر انگلستان مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرگفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره کلمبیایی رئال مادرید بعد از سپری کردن دو سال قراردادقرضی با بایرن مونیخ به اسپانیا بازگشت اما وی پیوسته با یک حرکت دور از سمت زین الدین زیدان در ارتباط بوده است.

گزارش شده که رودریگز در تابستان در رادار ناپولی قرار داشت، پس از آنکه بایرن به عنوان بخشی از قرارداد 42 میلیون یورویی که از قبل توافق شده بود، شانس برای دائمی شدن قراردادش را رد کرد.

وی در ابتدای فصل 2019-20 در برنامه های زیدان قرار گرفت، اما در هفته های اخیر سرمربی فرانسوی تصمیم گرفته حتی در صورت مناسب بودن او را از میادین خارج کند.

براساس گزارش های موجود در روزنامه اسپانیایی ال دسمارکو او اکنون می تواند به سمت اولدترافورد به عنوان بخشی از معامله ای که پاول پوگبا را در جهت مخالف می بیند، به سر ببرد.

زیدان مرد سابق یوونتوس را به عنوان هدف اصلی انتقال خود در تابستان معرفی کرد ، اما هیچ توافقی با اوله گونار سلسکایر به ثمر نرسید و او همچنان در کنار شیاطین سرخ بود.

این انتقال احتمالاً می تواند در ماه جنوری بازگشایی شود، زیرا رئال مادرید به دنبال غوطه وری در بازار زمستان است و پوگبا همچنان در لیست گزینه های خود قرار داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала