Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 1 – میلان 0؛ تعویض شجاعانه ساری طلایی بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال یوونتوس برای شکست میلان به زحمت افتاد و به صدر جدول سری آ بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان از هفته دوازدهم سری‌آ شب گذشته برابر هم به میدان رفتند که این بازی با یک گل به سود یوونتوس تمام شد. یاران رونالدو با این برد 32 امتیازی شد و در صدر ماند. میلان هم به رده چهاردهم سقوط کرد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس در سرمای مسکو به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کرد

شاگردان ساری در بازی با میلان در حد انتظار ظاهر نشدند و رونالدو هم مانند هم‌تیمی‌هایش ضعیف بود. میلان روان‌تر بازی می‌کرد و در ایجاد موقعیت در نیمه اول بهتر بود، اما یک واکنش عالی از وویچیخ شزنی و ضربات نهایی بد بازیکنان میلان باعث شد نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. ساری در دقیقه 55 در تصمیمی غیرمنتظره دیبالا را به جای رونالدو وارد زمین کرد. میلان تنها لحظاتی بعد می توانست توسط پیونتک به گل برسد اما شزنی بار دیگر مانع از گلزنی این تیم شد. سرانجام در دقیقه 77 قفل دروازه ها شکست و دیبالا که روی پاسکاری با هیگواین در موقعیت خوبی قرار گرفت توانست گلزنی کند.

با این وجود، پائولو دیبالا نشان داد که تصمیم مائوریتسیو ساری برای به میدان فرستادن او درست بوده است. دیبالا جانشین کریستیانو رونالدو شد که خوب بازی نمی‌کرد، و گل برتری یووه را هم زد. رونالدو پس از تعویض بلافاصله به رختکن رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала