Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری به رونالدو: عزیزم عصبانی نشو!

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو- ساری
رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو ساری، سرمربی یوونتوس می‌گوید اگر رونالدو تعویض نمی‌شد، نگران می‌شدم.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در دقیقه 55 بازی یوونتوس با میلان تعویض شد. او که جای خود را به پائولو دیبالا داد، دوان‌دوان از زمین خارج شد و سپس به جای آن که روی نیمکت بنشیند، مستقیما به رختکن رفت. مائوریسیو ساری پس از پیروزی ۱-۰ تیمش مقابل میلان در مورد تعویض کریستیانو رونالدو توضیح داد.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یوونتوس 1 – میلان 0؛ تعویض شجاعانه ساری طلایی بود

سرمربی یووه در این مورد به توضیحات پرداخت و گفت: «باید قدردان رونالدو باشیم چون برای رسیدن به این بازی از خودگذشتگی کرد. او برای رسیدن به این بازی هر کاری که می توانست کرد. من احساس کردم که شرایط خوبی ندارد و تصمیم گرفتم که تعویضش کنم. طبیعی است که یک بازیکن پس از تعویضش عصبانی شود.» ستاره پرتگالی بانوی در یک ماه اخیر از ناحیه زانو مشکل داشته و این روی عملکردش تاثیر گذاشته است. همه بازیکنانی که دنبال موفقیت تیم هستند تا 5 دقیقه پس از تعویض عصبانی خواهند بود. اگر بازیکنی در این حالت عصبانی نشود، مربی باید نگران او شود.

رونالدو در بازی قبلی برابر لوکوموتیو مسکو هم در دقیقه 82 تعویض شده بود و عصبانیت خود را نشان داده بود. مشخص نیست باشگاه یوونتوس چه تصمیمی درباره این رفتار او می‌گیرد، هرچند که برخی منابع نوشته‌اند که رونالدو خودش درخواست تعویض شدن را داده بود، اما در هر حال او ناراضی به سمت رختکن رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала