Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی تا 5 سال دیگر در بارسلونا می‌ماند

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جورپ ماریا باتومئو، مدیر عامل باشگاه بارسلونا به این باور است که لیونل مسی پنج‌سال دیگر در بارسلونا حضور خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر عامل بارسلونا معتقد است که فوق ستاره‌ی تیمش را تا سالیان آینده در اختیار خواهد داشت.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
والورده: مسی ناجی بارسلونا است

بارتومئو در این باره گفت: «در واقع این آرزوی همه‌ی ماست که مسی قدرت‌مند باقی بماند و بتواند قرارداد کنونی خود را با ما تمدید کند. البته این بر می‌گردد به تصیم خود او که چه زمانی از بازی در زمین کناره‌گری می‌کند. اما طبق گفته‌های چند هفته پیشش، او می‌خواهد در نئوکمپ به فوتبال خود پایان دهد. مسی رهبر ما در طول دو یا سه فصل آینده خواهد بود. او هنوز بسیار جوان است و در این هیچ شکی وجود ندارد. بنابراین مسی در طول دو، سه، چهار یا پنج سال آینده هم با ما خواهد بود. من هیچ شکی در این باره ندارم.»

لیولن مسی فوق ستاره آبی‌اناری‌ها حتا در 32 سالگی نیز به درخشش خود و کمک به باشگاه‌اش در پیروزی‌های به دست آمده در لیگ قهرمانان و لالیگا کمک می‌کند اما تنها دو سال از مهلت قرارداد او با بارسلونا باقی مانده است. بندی در قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی وجود دارد که به او اجازه می دهد در انتهای فصل به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و مقدمات جدایی او نیز علنی نخواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала