Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زاها و بازگشت به منچستریونایتد

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر ویلفرد زاها
ویلفرد زاها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد میخواهند ویلفرد زاها مجددا به اولد ترافورد برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «سان» انگلیس مدعی شده است که باشگاه منچستریونایتد به خاطر تقویت خط هجومی خود، قصد دارد با ارائه پیشنهادی به ارزش 70 میلیون پوند، ویلفرد زاها را به منچستریونایتد بازگرداند. این مهاجم 27 ساله که بین سال‌های 2013 تا 2015 در عضویت منچستریونایتد بود، در آن زمان تنها در 4 بازی برای این تیم به میدان رفت و در این مدت به طور قرضی برای تیم‌های کریستال‌پالاس و کاردیف‌سیتی بازی کرد.

این مهاجم ساحل عاجی که در سال 2015 با قراردادی قطعی به کریستال‌پالاس ملحق شد، تاکنون در 193 بازی برای عقاب‌‌های لندن به میدان رفته و 35 گل هم به ثمر رسانده است. او این فصل هم در 12 بازی لیگ برتری 2 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است. زاها که توانایی بازی در پست بال را نیز دارد، قرارداد کنونی‌اش با این باشگاه انگلیسی تا سال 2023 اعتبار دارد.

مدیران باشگاه منچستریونایتد همچنین قصد بازگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به اولدترافورد در ماه جنوری دارند. این مهاجم 38 ساله که قراردادش با باشگاه لس‌آنجلس گلکسی در پایان ماه دسمبر (ماه آینده میلادی) به پایان می‌رسد، بین سال‌های 2016 تا 2018 به مدت 18 ماه در منچستریونایتد عضویت داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала