Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نام استرلینگ از فهرست اردوی تیم ملی انگلیس خط خورد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رحیم استرلینگ
رحیم استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رحیم استرلیگ، ستاره منچستر سیتی به دلیل درگیری با جوگومز از اردوی تیم انگلیس خط زده شد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، گرت ساوت گیت اعلام کرده رحیم استرلینگ به دلیل مسئله انضباطی از لیست تیم ملی انگلیس برای بازی روز پنج شنبه با مونته نگرو خط خورده است. اتحادیه فوتبال انگلیس نیز در واکنش به این اتفاق در بیانیه اعلام کرد پس از درگیری‌ای که در کمپ تمرینی تیم ملی در استادیوم سنت جورجز پارک اتفاق افتاد، نام رحیم استرلینگ از فهرست تیم ملی انگلیس در بازی رو پنجشنبه خط خورده است. این اتحادیه خط خوردن نام استرلینگ را تایید کرد ولی به صورت تلویحی اعلام کرد که او می‌تواند برای بازی بعدی مقابل کوزوو به ترکیب تیم ملی برگردد.

استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال به دنبال معاوضه بیل با استرلینگ

رسانه‌های انگلیسی دلیل این تصمیم شوکه کننده را درگیری فیزیکی استرلینگ با جو گومز بازیکن تیم لیورپول اعلام کرده اند. این دو بازیکن در دقایق پایانی بازی تیم های منچسترسیتی و لیورپول با یکدیگر درگیر شدند. استرلینگ پس از شوخی گومز درباره نتیجه دیدار یکشنبه شب می‌خواست گردن هم تیمی‌اش را بگیرد. استرلینگ بعد از این ماجرا در یک پست اینستاگرامی اعتراف کرد که در جریان درگیری با گومز احساسات بر او غلبه کرده بوده و مدعی شد که با گومز رابطه خوبی دارد.

استرلیگ در بخشی از نوشته‌ی که در صفحه انستاگرام خود منتشر کرده آمده است: «اول اینکه همه می‌دانند آن بازی برای من چقدر مهم بود. همه می‌دانند که من اینطور آدمی نیستم ولی اگر بخواهم به اصل ماجرا برگردم. من و جو با هم صحبت کردیم و مساله را حل کردیم و دیگر مشکلی بین ما نیست. ما در ورزشی بازی می‌کنیم که احساسات بالا می‌رود و من آن قدر مرد هستم که اعتراف کنم تحت تاثیر احساسات قرار داشتم. من و جو گومز حالا با هم دوست هستیم و بعد از ماجرایی که حداکثر 5 تا 10 ثانیه طول کشید همه چیز برایمان حل شد. بیایید روی بازی روز پنج‌شنبه تمرکز کنیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала