Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتار رونالدو خشم سران یووه را برانگیخته است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رفتارهای مهاجم پرتگالی در دیدار یوونتوس و میلان باعث خشم باشگاه تورینی شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نفل از آ.اس، رفتار رونالدو هنگام ترک زمین در جریان دیدار یوونتوس و میلان و نرفتن به نیمکت ذخیره‌ها برای تماشای بازی در کنار هم‌تیمی‌هایش خوشایند باشگاه تورینی نبود. حواشی مربوط به تصمیم غافلگیر کننده کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدنش در بازی یکشنبه شب مقابل میلان هنوز ادامه دارد. او که در دقیقه 55 بازی جای خود را به پائولو دیبالا داد و پس از رد و بدل چند حرف با ساری هنگام خروج از میدان، مستقیماً به رختکن رفت و قبل از پایان بازی هم ورزشگاه را ترک کرد.

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش رونالدو پس از پایان بازی دیشب (عکس)

این رفتار ستاره پرتگالی اکنون به مذارج سران یوونتوس خوش نخورده و نارضایتی مسوولان باشگاه را درپی داشته است. با اینکه مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس تلاش بسیاری برای توجیه این رفتار رونالدو کرد، رسانه‌های ایتالیایی اما اعلام کرده‌اند که فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی و پاول ندود به عنوان نایب رئیس باشگاه قصد دارند که پس از بازگشت رونالدو از اردوی تیم ملی پرتگال با برگزاری جلسه‌ای از او درباره رفتارهایش توضیح بخواهند و اطمینان حاصل کنند که چنین ماجراهایی دوباره تکرار نخواهد شد.

با این حال رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند فابیو پاراتیچی و پاول ندود، مدیر ورزشی و نایب رییس باشگاه یوونتوس پس از فیفا دی با رونالدو جلسه خواهند گذاشت تا در رابطه با رفتارش توضیح بدهد. همچنین به او توصیه خواهند کرد دیگر چنین رفتارهایی از خود بروز ندهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала