Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فردیناند: تنش های باشگاهی تیم ملی را نابود می‌کند

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر ریو فردیناند
ریو فردیناند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند معتقد است که درگیری بازیکنان انگلیسی در باشگاه‌های شان تاثیر منفی بر تیم ملی انگلیس خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته جاری مهم‌ترین بازی لیگ برتر انگلستان برگزار شد که تیم صدر نشین لیورپول به مصاف تیم دوم جدول منچسترسیتی رفت. این بازی با جنجال‌های زیادی و با نتیجه 1-3 به سود سرخ‌ها به پایان رسید و اختلاف در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش یافت. یکی از این جنجال‌ها در گیری گومز مدافع انگلیسی باشگاه لیورپول با رحیم استرلینگ ونگر انگلیسی باشگاه منچسترسیتی بود که منجر به خط خوردن نام استرلینگ از لیست بازیکنان تیم ملی انگلیس در دیدارهای پیشرو شد.

ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فردیناند: هازازد در زمان نامناسب رئال مادرید را انتخاب کرد

حالا ریو فردیناند بازیکن پیشین تیم ملی انگلیس معتقد است که این درگیری‌ها برای تیم ملی انگلیس کشنده خواهد بود و تنش‌ها در باشگاه‌‌ها به تیم ملی کشانده خواهد شد.

فردیناند در این مورد گفت:« این درگیری‌ها تیم ملی را نابود خواهد کرد، همانطور که در گذشته باعث نابودی نسل طلایی انگلیس شد. زمانی‌که من در منچستر بودم یک سال با لیورپول و سال دیگر با چلسی برای قهرمانی می جنگیدیم و تنش های باشگاهی ما در آن زمان به تیم ملی هم کشیده شد. به همین دلیل من دوست ندارم بیشتر به این موضوع دامن بزنم زیرا می‌دانم بیشتر به مشکلات خواهد افزود. من امیدوارم چنین در ادامه دیده نشود زیرا این تیم ملی است که آسیب می‌بیند، نه باشگاه‌ها. بازیکنان هم باید این موضوع را درک کنند زیرا تیم ملی خیلی مهم است.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала