Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرگوسن حضور در فیلم بازبی را رد کرد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر الکس فرگوسن
الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرالکس فرگوسن در فیلم جدیدی كه زندگی سر مات بازبی را به نمایش می گذارد ظاهر نشد چون او در حال ساخت فیلمی از زندگی خودش است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که سر الکس فرگوسن سرمربی پیشین منچستریونایتد به دلیل درگیری مداوم در پروژه خودش، از دعوت به حضور در فیلم بازبی خودداری کرده است.

تیم پشت صحنه فیلم بازبی در مورد درگیر شدن با فرگوسن تماس گرفت، اما به آنها گفته شد که در حال کار روی نسخه سینمایی حرفه ای خود است و مشارکت نمی تواند.

سرمربی پیشین یونایتد که در سال 2013 پس از 26 سال و نیم از سمت خود کنار رفت، با توجه به پیوند نزدیکی که با بازبی در زمان انتصاب در اولدترافورد در سال 1986 ایجاد کرد، یک حذف تعجب آور از فیلم است.

بازبی به فرگوسن در چند سال اول دشوار مسئولیت یونایتد، در بخش های مشاوره و راهنمایی برای مدیریت بزرگترین باشگاه فوتبال جهان کمک کرد و به عنوان محرمانه برای همکار اسکاتلند شد.

فرگوسن پیروی از فلسفه "بازبی بابز" از تزئین شده ترین سلف خود و اعتقاد خود را به بازیکنان جوان آکادمی یونایتد از جمله رایان گیگز، دیوید بکهام، پل اسکولز، نیکی بات و برادران نویل دنبال کرد، دقیقاً همانگونه که سر مات چهار دهه انجام داده بود. پیش از این، با امثال سر بابی چارلتون و دانکن ادواردز.

کار روی بیوگرافی فرگوسن دو سال است که ادامه دارد و تصور می شود این فیلم توسط پسرش جیسون کارگردانی خواهد شد که از دسترسی نامحدود به پدر و دایره درونی وی بهره مند می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала